SBA in het Pharmaceutisch Weekblad

In het nieuwste nummer (24) van het Pharmaceutisch Weekblad die op vrijdag 13 juni wordt bezorgd bij de lezers, is alles te lezen over de de nieuwe imagocampagne ‘Het recept voor jouw toekomst’ van Stichting Bedrijfsfonds Apotheken. De campagne wordt deze zomer gelanceerd om het vak apothekersassistent te etaleren en te promoten onder jongeren en aankomende MBO-studenten. “Hiermee willen we laten zien hoe leuk het is om in een apotheek te werken”, aldus directeur Louwrien Buisman.
In het artikel lees je wat de campagne inhoudt en waarom deze campagne zo belangrijk is en actief ondersteund moet worden door de hele branche. Wij helpen de branche door promotiematerialen aan te bieden die het gemakkelijk maken om de campagne te ondersteunen. De videoclip, posters, flyers en narrowcasting kunnen nu al gedownload worden via de speciale promotiepagina op onze website.
Naast de imagocampagne komen er ook nog andere onderwerpen in dit artikel aan bod, waaronder:
- Vacaturebank Apotheekwerk.nl: Hét platform voor apotheken waar werkzoekenden en werkgevers hun zakelijke match vinden.
- HR Kennisbank voor werkgevers en werknemers: De HR-Kennisbank met informatie over persoonlijke ontwikkeling, het voeren van jaargesprekken met medewerkers en tools om de positie van de eigen apotheek te versterken op de arbeidsmarkt.
- Een ROC docent en een ROC directeur uiten hun zorgen over het groeiende tekort aan studenten voor de opleiding tot apothekersassistent en benadrukken de noodzaak van meer instroom.
Geïnteresseerd in het hele artikel? Lees het artikel in het Pharmaceutisch Weekblad.
Bron: Pharmaceutisch Weekblad